Followers

Tuesday, November 30, 2010

My boy..Muhammad Amrul Adam..go Adam go Adam Go Adam

Salam tengahari selasa...td dah buat satu en3 tp save je la dlu sbb tiba2 mood ilang..huhuhuhu hormon tak stabil almaklumla ibu mengandung...hheheheh (ni la melayu suka salahkan benda lain bukan diri sendiri)

Ni ha nak share video terlampau 18 SX...huhuhu takdenya...aku bukan camtu la...pe la korng ni pk yg bukan2 ek...ni video adam buat persembahan masa convo tadika dia dekat pusat islam iskandariah Johor..dlm tak sihat mn pun aku p jugak...demi anak tercinta...bg semangat kat dia...

***masalah teknical tak ley upload videonya...nanti aku cuba lagi****


tak sangka aku adam berani joget kat atas pentas tu...bangga siot masa tu..lubang idung ni kembang kempis bangga..adam baru 4 tahun tp dia berani buat persembahan depan orng ramai, klu suh aku mmg takdenya..menangis kat tangga pentas la sambil pegang tiang tak mau naik pentas...cam tu la aku klu kn naik pentas gamaknya...huhuhu


Sehari sblm naik pentas ni adam sebenarnya buat hal tak nak g sekolah..sampai cikgu call suh dia p sekolah jugak sbb ari tu last rehersal n nak fitting baju..dekat kul 11 pagi baru g sekolah tu pun sia mengamuk depan sekolah tak nak masuk...tp alhamdullilah hari persembahan dia boleh buat TERBAEEEKKKK PUNYA...
Adam Mama Bangga dgn Adam..semoga jd contoh kat adik2 ok...mama support pe jua Aktiviti Adam...CAYANGGGGGGGGGGGGGGG ADAM

No comments: