Followers

Wednesday, November 24, 2010

Bravo Cikgu Shida lu mmg cikgu terlampau...huhuhu

huhuhuhu dah lama dah cikgu shida ni mewarnai you tube n facebook ngan aksi2 miming dia..

selama ni aku tgk je tak amik port sgt tp semalam tgk la dia miming lagu kalau berpacaran yg dinyanyikan oleh Ana Rafali n Suhaimi Meor ek...dan effect nya..ari ni bila dngr lagu tu dlm keta dalam otak aku tak ingat dah lagu ni ana rafali yg nyanyi...yg aku ingat gaya2 cikgu shida je..rasa mcm dia lak penyanyi asal lagu tu...



mmg kali ni betul2 masuk ke jiwa la orng kata klu tak tak kan la sampai aku trus terlupa yg Ana Rafali tu yg nyanyi...

bravo! bravo! bravo!..selama ni ramai kondem cikgu ni..tp dia selamba jerk je bleh trus kuokan rakaman2 terbaru..mmg hati batu tul la cikgu ni ek...

but anyway cikgu miming2 la jugak tp tugas n tanggungjawap jgn lupa k...

1 comment:

zue @ annaleeya said...

tu ar... klu kita pk juta kali nak buat gitu..

There was an error in this gadget