Followers

Friday, November 19, 2010

rasa hangat..sensasi...cool...


wah rasa sekarng ni aku macam bunga yg sedang berkembang mekar..hehehhe baru senang ati skit...knp senang ati?..

sbb trimester pertama dah nak abis...nak masuk trimister kedua lak...ha bg yg dah jd mak bapak tau la apa itu trimester 1,2,3 tp bg yg tak pernah tau...ni adalah kiraan bg yg mengandung...hehehhe trimester1=1-3 bulan ,trimester2=4-6 bulan, trimester3=7-9 bulan...

sebagaimana dlm enty terdahulu aku pernah cakap yg aku tak larat sbb alahan..sbb tu tak terupdate blog aku ni..tp sekarang alhamdullilah alahan2 tu dah sampai ke penghujung..dah boleh mkan, dah boleh masak, dah boleh tgk bawang...klu tak sebelum ni aku baring je..mkn muntah..masak tak leh bau...mcm2 la..rasa cam bunga yg layu hidup dlm keadaan tak best...

aku jugak dah scan tgk perkembangan baby..alhamdullilah sihat adanya...dah buat buku merah dan lepas ni kena la pergi appointment kat kinik unt monthly checkup (benda paling aku malas nak buat..kena tunggu lama sgt..huhuhuh)

dan yg paling aku suka adalah boleh la berblog balik...banyak cerita tak tercerita...so hari dah menghampiri magrib so jom tunaikan kewajipan dlu.....assalam

1 comment:

YanTie AhMad said...

congrate!!...insyallah takde apa2...nnt post la gambar baby yk..:)