Followers

Wednesday, June 22, 2011

Tahniah...sekarang dah berdesuuuuuuupppp

wah skrng cepat ek JPN siapkan IC..

dorng ckp sebulan mai amik IC 

tp tak sampai pun sebulan

cek dlm myeg.gov.com.my dah ada suh mai collect

maka dapat la kami IC

nurdyea irdina ni

dyea irdina:- lain benor servis gomen dulu n sekarang...baru rasa nak puji2..hehehehhe

12 comments:

Bionic women said...

wahhh...cepat ek sekarang.
x sangka kan, nur dyea irdina dah jadi kenyataan

NasZ said...

begitulah..baru pelanggan puas hati kan?

MOHD NASER.com

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yela kak..time bagus puji..time tak bagus kutuk abis2..uwaaaaaa

sy ni staf gomen. if pegi jabatan gomen. sy pon duk bebel2 if lembbbbs..ahahahha

rafiq ari tu pon cepat siap..mmg skang ni JPN, Imigresen depa wat keje mantop...passport pon leh siap dalam sehari tau..mmg meletop abis

Syuxer said...

owh..kita time dulu2 pakai surat beranak besar gedabak hahahah

Cik Ina Do do Cheng said...

sekarang ni dah cepat, dulu masa cik ina wat tuk Firdaus pun cepat. kalau umur 12 tahun nanti kena tukar pada pengenalan dewasa plak.

tehr said...

memang dah sepatutnya cepat
zaman ni kan semua online

MIMIE AIZA said...

bagus dah kerajaan ni.. ada kemajuan heee

apik pehe said...

apik baru perasan..irdina tu nama adik bongsu apik..hehehe..baru darjah dua

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wah, dyea dh ada ic tu..
oo, gitu yer portal jpn..
lom pernah masuk.. hehehhe

mzhany said...

pulak dah, mcm tu pulak...ishhh

fadh leyanie said...

zaman dah serba maju kini..:P
semuanya pakai hujung jari.

shameel Iskandar said...

Harap2 kat sabah dan sarwak pun mcm ni juga. sbb brdasarkn pengalaman saya, adaklanya umur 17 tahun belum lagi dpt IC kt sesentagh tmpat kt sabah

There was an error in this gadget