Followers

Sunday, July 10, 2011

LAMA BONAR TAK HAPDATE

3 sebab munasabat aku lama tak hapdate blog ni

1.selalu lena tunggu turn ngan hero2..biasa la dorng layan games
2.baby kejap tido kejap bangun..campur nak buat kerja umah lagi..
3.aku dah tak mampu nak berjaga mlm lg unt update blog..asal leh tido aku balun tido..paham2 je la orng beranak kecik

keh ari ni kita citer pasal baking pojet la dulu

sempat lagi buat roti..resepi ni aku amik dari BLOG KAK NORA..

 ni rupa adunan yg dah naik
 ni yng dah dibulatkan dan disusun 
 ni rupanya bila susunan roti tadi naik
 dah masak dah...camner ada rupa kedai tak?
ni la rupa dalaman roti ku ek...makan lak cicah kastad durian...besttttttttttttttttttttt

11 comments:

al-brangi Online said...

sib baik bkn bulan pose, klu x meleleh airliur hehehe

Syuxer said...

akak kena post time bulan pose..baru terliur..;p..

arap baby2 akak sihat selalu..:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sedapnye...

Cik Ina Do do Cheng said...

apa khabar dyea? dah lamanya ko tak update, dekat nak 1/2 bulan.gebus roti ko tu . rajin ko membaking walaupun ada anak kecik. bagus cam tu nak seribu dayakan.

Hana Faza-same person said...

uiiii...gebunya:)

Nora Shahaira said...

huhu..dah lama akak nora tak membaking..anak kecik udah dasat ganasnya..bila nguli tepung dah macam bersilat kuntau plak pasal sekali nak halang dia jangan nguli sama..huhu..

Arfariena said...

ko mmg pndai msk da =)

mzhany said...

tak cicah kastad durian yang tk leh blah tu...fuiii sedap tu

fadh leyanie said...

mnyelerakan..nyum3..:P

apik pehe said...

hhehehe..nampak sedap roti tu kak

tehr said...

resepi hari petang ni
hehe

kadang2 terpksa dengn roti kering je
huhu

There was an error in this gadget