Followers

Sunday, June 12, 2011

Zombieeee Datangg....otakkkkkkkkkkkkkk hangggg!!!!

Pergh rindu benor nak berblog
bukan brokbend dah kena potong
bukan sibuk berpantang
bukan sibuk jaga bb

tapi

*
*
*

hero2 aku addicted main internet games sampai aku terpaksa....

terpaksa sembunyikan brokbend aku 

sbb dorng main sampai lupa mkn minum..lupa mak bapak..hehehhehe

maka bila dah sembunyikan brokbend ngan aku2 sekali tak leh berblog.
(masa en3 ni ditulis aku duk diam2 dlm bilik..hehehe takut kantoi ngan hero2)

so korang tau apa aktiviti aku bila brokbend tader?

aku layan ni

*
*


best jugak layan games zombie vs plants ni

time aku main hero2 tak bley kaco

tp time hero2 main aku la jd konsultan dorng...ajar taktik n strategi

hahahhaha mengalahkan bebudak la mak budak ni

11 comments:

cik dah faridah said...

rindu..rindu...

owoss mok budak main game...eleh like mak budak hok tgh menaip ni jgk la..kah..kah...

syuxer said...

ahahahaha akak pun sama je ngan anak2 akak..:)

mak sekarang dah advance dah..hehe..games dalam internet memang best2 je..heheh..

games kalau cmtuh bagus untuk upkan minda hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

dah pernah maen dulu...
hehehe...

Anonymous said...

hahaha mcm budak2 je main game tu

Bionic women said...

ya Allah anak kita pun sama addicted ngan menda alah ni....mak sedara dia ler yg ngajar main..

hadiah baby unty x sempat antar lagi..aritu balik kampung lama then internet probs so x dapat nak bukak amik alamat..nnti yea baby

SyuQ said...

hahaha. igt kan siapkan tempahan baju raye ke. ;-)

Hana Faza-same person said...

kekeke..kena osom nih ngan anak2 siapa punya turn :P

Unknown said...

kena beli pc satu untuk anak2 pulak..
untuk main game..
sebab mak depa nak berblog..
heheh

Unknown said...

hahaha..mak pulak takut dengan anak2..hahaha

Cik Ina Do Do Cheng said...

budak sekarang ni kecik lagi dah pandai internet. samalah ngan anak cik ina baru 6 tahun lagi, sibuk ngan games dia , kita pulak kena tunggu. dah lama ye ko tak update.

jaya jr said...

haha,game ni da sela;u maen dulu..angry bird pon da setel..kui3