Followers

Tuesday, June 21, 2011

patutkah??????

Patutkah aku transform kan

ini

menjadi 

ini

hahahhahaa

ini la sifat manusia

tak pernah puas ngan apa yg ada

tp aku bukan saja2 nak tukar jadi seperti diatas

alkisahnya

tiap kali blk Kg (JB-TRG almost 8 jam)

anak2 aku sorng tido kat seat belakang sorng kat bawah (aku susun kursyen)

ni dah tambah sorng lagi nanti mn dia nak tido?

ish apa la aku ni kan

klu di pk kan blk masa aku kecik2 (sek rendah)

ilex je naik Kel El ngan keta Datsun Bapak aku duk 7 orng kat lakang...hahahhaha jgn tak caya...6 adik beradik aku..sorng sedara aku..

ish sorng ngan mak aku kat depan jd 6 je la kat lakang..buleh lak sampai Kel El..

tp sekarang ni budak2 dah pandai komplen..tau nak selesa je..silap siapa?

silap mak bapak la..hahhahha..iye mmg klu boleh kami nak dorng selesa

tak gaduh sapa nak tido bawah sapa atas..

bia dorng tido lena n selasa sampai ke KG..baru dorng tak memberontak

bila suasana tenang baru cik suami aku leh drive ngan aman dan yg penting...

aku n cik soami leh berbual2, mengumpat2 ngan tenang hingga sampai ke destinasi...

ada ke itu macam?

Dyea irdina:-Bersederhana dan sentiasa bersyukur dgn apa yg ada baru la hidup kita lebih diberkati dan tenang

14 comments:

NasZ said...

huhu..betul2..

MOHD NASER.com

Bionic women said...

hahaha..kitaorang dulu, xder anak pakai canry (hehe..kenari ler)
pastu susah nak masuk segala stroller, ler beg ler nak balik kg, tukar persona..lum dapat anak kedua pun dah rasa macam x berapa syok kete itu..huhuhuhu..
dasar x pernah puas

teyn teyn said...

hah , cepat2 transform kak ..hehe

Cik Ina Do do Cheng said...

Kalau rasa ada keperluan dan mampu tak salahkan. Dyea, kalau niat nak bagi keselesaan tuk keluarga , tak kisahlah akak rasa.

Far8 budak baik said...

kesian kat cik suami..
hahahahaha...
lain kali tinggal
kan je anak2 tu kat highway..
agagaga...=p

syaza kelyza said...

kalo ada rezeki lebih boleh la transform kan sis :)

Hana Faza-same person said...

salam mama dyea :)

hmmbetul jugak tu, kdg fikir kita yang selalu nak semua perfect..tp boleh je sebenarnya kalau kita bersabar..lagipon anak2 terlatih belajar susah sikit supaya depa lebih appreciate hidup yg sng nnti..
tp kalau rasa mampu dan tak bebankan, xsalah nak tukar.. tepuk dada, tnya kemampuan :)

Adzriel @ Liza AB said...

3 org ye? anak kak liza 5 org dan besar2 pulak tu. yg sulung & no 2 dah besar drp kak liza lagi. memang sempit juga kat belakang, tapi redha je dulu. ada rezeki boleh le nak tukar besar. ada ongkosnya tak jadi masalah.

cemomoi said...

kita tak ajo pon dorang dapat daripada macam-macam sumber, tu yang pandai ngat buat komplen

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kalu ade rezeki lebeh..ape salahnye..utk keselesaan..:-)

Cikidong said...

kite tukorrr jee kite tukooorrrr!! ekekkeke

jaya jr said...

haha..alphard kot..memang puas hati laa membeli..kui3

Syuxer said...

transform kan aje kak..:)..untuk keselesaan anak akak..budak2 sekarang neh manja ngat heheh

S..U..D..@..I..S said...

untuk keselesaan apa salah nya

There was an error in this gadget