Followers

Sunday, October 3, 2010

Raya..raya ..raya yg dah sampai klimaksnya...hehehe

RAya 2010...tak sabar aku nak tunggu sbb taun ni giliran raya pertama kat umah mak aku..dgn tema gold...

cam biasa la dipagi raya lepas semayang raya mesti seisi bergambar n bermaafan..
cam biasa jugak la pusing2 malaya p umah sedara mara..saat ni mmg aku suka sbb konvoi reramai ngan keta cam rombongan nak g meminang la plaks..
so raya aku tak de pe yg luar biasa...biasa2 je cam dulu2..yg seronok raya anak2 aku je la sbb salam je dapt duit...
raya ke3 beraya kat umah ibu mertuaku...ari ni kami sepakat nak p pasir raja unt mandi manda air jeram...so dlm kul12 5 bijik keter kami konvoi p sana...alkisah aku ni alah ngan sejuk tp sbb sot tgk ipar2 aku berendam so aku joint last nya aku sesak nafas tak leh nak bernafas..aku ingt umur aku takat tu je la kot...nasib panjang umur lg...tu baru satu hal..time balik lak keta aku terbabas kat selekoh sbb jln licin br pas hujan..berpusing 2 kali gak la keter tu dan kebabom tersadai tepi pokok2...nasib bukan gaung kat situ




so terdampar la aku kat trg sbb unt balik ke johor aku tak ada kenderaan..so cik abg sorng je balik sbb dia kena p kije...

No comments:

There was an error in this gadget