Followers

Wednesday, October 13, 2010

Terkena Buatan Orng...

RAya dah abis...yg tinggal hanya la poser yg lum berganti lagik..hahhahaa...baru aku bercita2 nak aktif berblogging balik..dgn semangat baru dan semangat berdentam dentum tiba-tiba...aku jatuh terkulai angkara buatan orng....lemah tak bermaya..asik muntah2...mkn tak lalu...nak tido je memanjang...
umah aku dah jd cam aper dah...tak sempat aku nak kemas2..nak basuh pinggan...tunggu cik abg la balik unt setllekan semua ni...

Jawapan bg sakit yg aku alami ni terurai ketika berjumpa doktor...dan sememangnya kau disahkan sakit buatan orng...dah 2 bulan dah...hehhehehhe tahniah unt diri sendiri...cik abg dan anak2 kerana bakal dapat orng baru lagi 7 bulan.....

so jawapnya blog aku ni still tak akan berapa aktif...sbbnya aku alahan yg agak melampau truknya dan aku lagi suka tido dr mengadap laptop ni....

2 comments:

cik dah ganu kiter said...

tahniah...slmat mengandung lg...

Hana Faza-same person said...

wah, murah rezeki akak.. tahniah.. doakan hana juga :)