Followers

Wednesday, November 30, 2011

wordless wednesday yg pot pet pok pet

salam 

ari ni wordless wednesday..tp aku tak kira aku nak cerita ceritu jugak..sbb lama tak hapdatekan...

mula2 nak citer aku keciwa...keciwa sngt....bukan sbb masalah bergaduh ngan laki sbb laki tak nak belikan perabot baru yer...hehhe tp sbb mlm td cerita CINTA ELYSA tak kuo gara2 ada siaran langsung lain...perghh dr petang aku tunggu tau..tup2 tak de...

lepas tu cerita basi plak aku nak hapdate kat sini...cerita masa convo hero sulung aku...bukan konvo unibersity pon tp pra sekolah..hahhahha...taun ni hero aku naik pentas sbb dapat no 1. tak tersangka sgt..lepas tu airmata rasa nak keluar tgk dia naik pentas..tu baru dia kat tadika klu dia kat unibesity mau aku tergolek meraung depan pentas..huhuhu
sesungguhnya itu la perasaan seorng ibu yer bila tgk kejayaan anaknya...

 heheh interprame sket...lates pic..anak dara saya
 enterprame lagi..heheh ni kek besday mak budak pada 7/11...hehehhe gila glamer ke hapa nih?
 hero sulung sy muhammad amrul adam...muka time ni sebijik cam bapak dia..huhuhu
 ni lagi muka bapak dia..huhuhu insyaallah besar nanti nak jd doktor..
 untung budak zaman sekarang ek..tadika pun majlis grand cam unibesity
 tahniah amrul adam...taun depan no 1 lg ye..leh ambil adiah lagi..leh buat mama n papa bangga lagi
 enterprame lg....amik aura orng no 1 skitttt
 oh lihat la dunia!!!!!
 oinjam je ni....sian lak dia nanti kata orng tak amik pic dia
ini la dia tunjang kepada kejayaan hero sy..tq so much..cikgu cikgu tadika tunas inovasi.....jasamu tak ku lupa..pree pree meh lunch kat umah...hehehhehe bodek la tu



hapdate seterusnya..hehheheh nanti sambung la banyak kerja nak setle ni...customer pun dah masuk kedai....hehehhe kedai...lupa nak cerita ceriti aku dah buka kedai borong on9...borong kids appearel..JOM BORONG namanya...korng rasa nak memborong meh la..ce wah pomot nampak....hehhe alhamdullilah rezeki drnya...

3 comments:

[PCL] said...

Tahniah , semoga capai cita2 seterusnya...turut bangga dgn anak sekarang..bijak2.

Hana Faza-same person said...

tahniah, semoga kekal cemerlang

al-brangi Online said...

syabas amirul adam. tahniah

There was an error in this gadget