Followers

Wednesday, October 26, 2011

hari ini hari rayer...rayer sajer komer..

Salam Deepavali...

pepagi lg aku dah bangun..bukan unt persiapan makan dipagi raya yer...tp mmg dah aku bgn pagi..kuikuikuikui

apa aktiviti ari ni?

aku tak de pe cuma melanggut depan lappy je aktiviti aku...nak g jenjalan dah tak lalu dah..abis2 time balik letih je dapat..huhuhuh boley ke camtu?

ok la ari ni tak moo bebel2..ish tp sblm menamatkan seisi bebelan lupa nak cakap yg jiran sampah aku tu dah buat pagar cantik giler...tp dont worry mentality dia tetap cam sampah sbb dia siap dah permenantly tutup tong sampah kat pagar dia unt bg pagar dia cantik...dan hasilnya bila dia blk ke istana hinggap dia tu anjing pun berjoget2 dilua umah nya berpesta sampah...

dah dah la yer saja dapat dosa pagi ni...huhuhuhuh...

ni nak citer yg sebetulnya..aku dah berjaya......aku dah suksess.....

ala bukan berjaya apa pon berjaya buat laksam ni je ha
sebelum ni aku ada cuba tp tak menjadi laksam nya...aku cari resepi lagi n try...jadi la plak..kesimpulannya yg aku dapat resepi tiada masalah tp teknik mengukus tu kena betul

bg yg baru nak lajar cam aku klu nak buat laksam masa mengukus api kena kuat sbb bila api kuat baru wap air banyak dan membantu kejadian laksam dgn jayanya...aku siap buat ekperiman lg try api kecik mmg tak jd...so ingt yer..api kena besar...huhuhhu baru leh makan laksam buatan sendiri sungguh sedap..lagi sedap dr yg kedai punya kata cik soamiku...hehehehe perasan tahap diva gitu jadinya...

4 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina suka makan laksam dan teringin nak wat gak. nantilah .baru je 3 kali makna laksam , dah jatuh cinta ngan rasanya.

Nora Shahaira said...

dari tahun lepas akak nora terpikat ngan laksam ni..ndaknya kalo sayur dia banyak woo..sedapnya..ada sekali try buat..baru buat tepung dia..tak jadi..terus cancel buat kuah..rupenyer salah tepung..hahaha..pastu malas aaa buat..pasal akak nora je yg makan..yg lain tak suka..jadi beli je kalo rasa nak makan..

cemomoi said...

iskh... melelh pulok air lio... mana nak cari laksam nih!

PCL said...

salam, lama pcl x ke sini..wohoo siap ada laksam lg tu...cayalah!

There was an error in this gadget