Followers

Tuesday, June 19, 2012

OMBAK RINDU KO!!!!

Ombak rindu datang menghempas pantai ati aku.... yup kak maya rindu abg aaron aziz..kikiki berangan tak abis...not like that la...cik abg dah berada disisi sepanjang masa..tp sekarang rasa rindu sgt kat umah kat johor yg dah hampir sebulan ditinggalkan...sapa tak rindu kediaman sendirikan...masih teringat betapa excitednya masa mula2 prosesnak beli umah tu...bila dapat kunci...bila masuk umah...4 tahun tinggal kat situ rasa cam baru semalam duduk kat sana...sungguh rindu tak terhingga...rindu pada dapur, bilik, bilik air, semua la...pokok2 aku agaknya camner rupa dah sekarang..kering dah kot..
kenapa? mengapa?...alkisah aku sekarang dah jd warga terengganu kembali...so that umah tu terpaksa ditinggalkan seketika atau pun lamaaaaa...or lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lagi aku pun tak pasti...tiada kata putus lagi...tp yg pasti sekarang aku rindu sgt kat umah aku...syurga kami 5 beranak..

1 comment:

cheqna said...

rindu menggamit memori.....
tempat jatuh lagikan dikenang =)