Followers

Monday, September 6, 2010

HappY Hour With My Ultraman

Hari raya dah tak lama...korng dah siap ke semua persiapannya..aku taun ni as usual cam taun2 lepas jugak just simple je tak de yg grand2..tak de tukar langsir, tak de cat umah...hanya beli baju, buat kue n kemas2 balik kg..ha tu la kerja aku tiap2 tahun..

Taun ni baju dah beli seminggu sblm puasa lagi...
tema taun ni Gold, ada gak ek seisi try test cuba baju...

kue dah siap buat..pulun 2 ari buat sampai sakit tulang blakang aku ni ha...

semprit coklat
Biskut badan n kelapa
biskut minyak sapi n kacang
Tart
Selesai buat kuih aku sambung bakar cup cake sikit unt anak buah yg mn besday dia dah lepas..hari merdeka itu hari...

heppy beday Anya

pas tu hero2 aku  sibuk nak deko2 jugak so aku bg je la...hasilnya


Adam Punya


Ice Punya

So semua dah selesai kecuali masukkan baju dlm beg unt blk kg. tu mlm ni punya agenda...

Unt sahabat2 sekalian salam aidilfitri aku ucapkan...sejuta kemaafan dipinta seandainya ada silap n salah yg tak disedari...kepada sesapa yg blk kg..pandu ati2 k...

2 comments:

miemiey said...

yeyeye!!!dapat cup cake pree tuk anya...dop sabar ase..wak alik laa biskut raya tu..nak rasa..leh sepiring serba se..hehehe..(minta dg muka tak malu)

zameermus said...

slamat hari raya aidilfitri gak...wah sdp lak tgk biskut2 raye tu pg2 ni...hihi