Followers

Wednesday, February 15, 2012

entry berbunga seyyyyyyyyyy

aku tanam pokok ni masa tu sebesar jari aku je..
tp skrng ni pokok ni dah besar dr aku dah..huhuhu
tp aku suka bunga2 dr pokok yg aku tak tau apakenamanya ni
kekekekeke tah apa la siviknya entry aku ni..............

4 comments:

miemiey said...

bunga.. bunga... bunga jual bunga .. ngehhh.. hehehe

Hana Faza-same person said...

bestnya dah kuar bunga.. Hana masih tunggu pokok membesar...tak sabar...hehehe

NoorGie said...

singgah2 jap kat sini....saya suka tengok bunga tapi x suka tanam bunga hehee

Cik Ina Do Do Cheng said...

cantiknya bunga menceriakan suasana. . cik ina suka tanam bunga, tapi masa je kurang ada.

There was an error in this gadget